PENUKANG CERITA KARUT

My photo
Ulu Klang
A simple person with simple life..love beach and outdoor.. watermelon is my favorite fruit. Exercise is easy. Changing my eating is hard. I love, love, love to eat. My fitness goal is to run a 15K in 1 hour..tapi lari 10km pun da penat rase nak tercabut kaki ...

Friday, January 20, 2012

Fikiran compang camping : Interview

Dipanggil untuk menghadiri interview dekat Fairview International School. Dekat 1 jam di interview bajet dia interview aku untuk post yang aku apply dekat jobstreet tu (HR je) tapi soalan interview macam tak kena je. Tapi aku selamba je cam biasa ( mungkin taktik orang menginterview memang camtu kot). Sebelum balik tiba-tiba dia bagitau , after viewing your resume i think u suit to be my site supervisor but i still have a few candidates to be interviewed( tak pulak tau sekolah ni ader buat construction project). Cam hampeh pesal la tak cakap. Ntah ape je lah aku jawab soalan die tadi. Menunggu result interview ni minggu depan. Harap-harap sukses..sukses!!!!.Amin.

2 comments:

  1. harap-harapla....aku jwb men2 je aritu weh....tapi cam biase la konfiden aku kan tahap dewa...hahaahaha

    ReplyDelete