PENUKANG CERITA KARUT

My photo
Ulu Klang
A simple person with simple life..love beach and outdoor.. watermelon is my favorite fruit. Exercise is easy. Changing my eating is hard. I love, love, love to eat. My fitness goal is to run a 15K in 1 hour..tapi lari 10km pun da penat rase nak tercabut kaki ...

Monday, January 3, 2011

Aku + sayer = diri sayer sendri...




2010...da abes.n berlalu....tahun yg byk gler dugaan..dugaan keje+study+xcident = mcam2 lagi da x tao nk list....harap2 buku lamer tu da tertutup tanpa ader sebarang ataupon secalit masalah berulang..da cukup penat nk harungi sumer tu...walaopon penat tapi still bole bergumbira n bergelak ketawe....yg ini memang sentiasa...
kepade kengkawan yg sentiase membantu aku ms dlm kesusahan mmg diucapkan ribuan+million+billion=( x tao nk kire lg...aku x sker math.. cmne bole amek eng course pon aku x tao).. ucapan trime kasehhh...jaser korg sumer mmg tetap kukenang..

aimi...trime kaseh ikut aku g balai nk settle pasal kete....(mmg ko ni sepupu terbaek la)mmg bole keje ngan yusoff haslam r kiter ni
yana...trimer kaseh sudi anta aku jao2 nk anta kete & slalu masak tuk teman2 mu yg mmg terbaek ini..(babtu r skang aku da krang kene gastrik)hahahah..mesti ko senyum2 bace ni kan...
tasha..da macam driver maser nk g kenduri kawen kawan2 n teman bershopping2ngan...mendaki-dakian(wep ader ke bahase camni)??? confius kejap..
usop...trimer kaseh gak bab abes camera ko dikejekan...
acong..walopon ko x bape btol...tp ms aku xleh amek exam ko x downkan aku...ok la tu...

2011...kete baru repair+nak pindah mah baru+sem baru+keje pon agak2 baru....harap2 semua yg baru2 ni mampu wat aku tergelak smp terguleng2 ....tapi x sampai tahap kurang waras la....

3 comments:

  1. bak kate yana...
    ini tahun2 kejatuhan...
    kita serupa...
    tinggal setahun je...
    tahun depan ok dah kot...
    hahaha...

    ReplyDelete
  2. ye kot.....hahahah....org yg byk dugaan ni Tuhan sayang...mesti ko stujukan ngan pendapat akuni..

    ReplyDelete
  3. of course la...hehehe...
    mmg zaman kejatuhan la skrg ni...
    gedebuk...yg penting sabar+tabah...
    ade sinar di hujung jalan...
    hahaha...

    ReplyDelete