PENUKANG CERITA KARUT

My photo
Ulu Klang
A simple person with simple life..love beach and outdoor.. watermelon is my favorite fruit. Exercise is easy. Changing my eating is hard. I love, love, love to eat. My fitness goal is to run a 15K in 1 hour..tapi lari 10km pun da penat rase nak tercabut kaki ...

Thursday, October 13, 2011

Satu panggilan talipon

Satu panggilan taliponn di satu pagi....


trutt..truttt..(version lagu grenade...bruno mars)

Aku.....angkat dan senyap (kebiasaan nya bukan begini..tetapi banyak cakap)

Si pemanggil.....pun senyap (menanti aku bersuara ..mungkin)

Aku ..senyap lagi..

Si pemanggil...adik kenapa x cakap, x sihat ke, xde mood ke..kenapa...pressure ke...kenapa suara x ceria....banyak soalan yang keluar tetapi aku...cuma ini yang ku balas..

Aku....xde mood nak cakap

Si pemanggil...ceritala samaku....ku dengar ye..

Aku...xde mood nak cakap..

Si pemanggil...oklah..nanti ku call lagi yer..

Aku..erm.. terus letak phone..


Sejujurnya memang aku tiada mood untuk bercakap pada hari itu.

Bukan pressure..bukan stress..tetapi aku x sihat...x sihat memikirkan banyak perkara yang aku x rasa nak share dengan sesiapa pun..


Sejuta kemaafan ku pohon dari si pemanggil kerana x mengendahkan panggilan kamu..mungkin ada sesuatu yang urgent tetapi x sempat nak disampaikan..minta maaf sekali lagi...juga kerana tidak tidur satu malam memikirkan mengapa aku begitu..maaf kerana membuat kamu susah hati ....jangan risau kerana aku bukan hendak membunuh diri..itu orang munafik..aku bukan begitu..dan terima kasih juga kerana tidak memaksa..




Mungkin betul kata kamu..


-Aku keras hati..ya mungkin betul..


-Aku anggap semua orang x penting..bukan begitu..kadang-kadang aku x perasan apa yang aku lakukan...(bcoz sometimes we need to keep it for ourself tapi mungkin cara aku x betul..)


-Aku buat orang susah hati dengan perangai x endah aku.....ya aku memang suka x endah sebab itu cara aku menyelesaikan masalah..(mungkin juga salah..buat kamu)


Apa-apa pun minta maaf dan terima kasih atas nasihat yang kamu berikan....tegurlah ,marahlah...aku memang tidak ambil hati dan marah sama kamu..itu memang kekhilafan aku sendiri..


















No comments:

Post a Comment