PENUKANG CERITA KARUT

My photo
Ulu Klang
A simple person with simple life..love beach and outdoor.. watermelon is my favorite fruit. Exercise is easy. Changing my eating is hard. I love, love, love to eat. My fitness goal is to run a 15K in 1 hour..tapi lari 10km pun da penat rase nak tercabut kaki ...

Monday, May 23, 2011

tak endah

tadi telefon emak
tanya kabar..
sebab dah lama x call..
dekat 2 minggu jugakla x dengar suara bonda..
tibe-tibe kene marah
emak kata aku suka ambil mudah
aku tanya kenapa???
emak kata .
call aku banyak kali tapi masuk voice mail
memangla...sebab handphone aku rosak
lepastu guna no baru x bagi tahu
semua orang call cari aku...
semua orang risau....
entah...
aku memang dilahirkan x memikirkan orang lain kot
aku pon x tahu la...
kadang-kadang bende-bende macam ni
aku rasa macam x penting
tapi rupanya jadi masalah besar pada family aku...
itula aku..
selalu x endah...
selalu ambil mudah..
selalu buat-buat xde masalah...
sampai x perasan buat orang jadi susah...

terima kasih pada emak
kerana menyedarkan seorang anak....
anak yang macam aku...

No comments:

Post a Comment