PENUKANG CERITA KARUT

My photo
Ulu Klang
A simple person with simple life..love beach and outdoor.. watermelon is my favorite fruit. Exercise is easy. Changing my eating is hard. I love, love, love to eat. My fitness goal is to run a 15K in 1 hour..tapi lari 10km pun da penat rase nak tercabut kaki ...

Friday, May 27, 2011

Uncle seekers

tadi aku pegi makan..
makan malam kat bamboo...
punya lah susah cari table...
sebabnya ader orang shooting..
usha punya tengok..
pelakon-pelakon tu semuanya aku x kenal..
maknanyer x famous langsong la...
tengah-tengah makan..
banyak la pulak nyamuk....
abis aku ngan pakcik gatal..
miang betul la nyamuk ni..
cukup sampai situ..
da siap makan...nak balik
aku terpandang satu wajah..
wajah yang macam hantu..
hehehehe..
siapakah orang itu.....
sekali pandang aku terkejot..
pandang skali lagi...
pastu die senyum macam bagus...
aku trus blah...
aku cakap kat pakcik..
itulah uncle seekers...
yang selalu cari hantu tu...
alang-alang da cerita..
aku cerita pasal skandal die dengan...aishah....wife arwah agung..
skali...tekejut pakcik..
sebab muka x bole masuk pagar orang yang hensem..
yang sedang-sedang pon x termasuk...
hahahaah...
lalu pakcik kata..
dia memang HANTU....

No comments:

Post a Comment