PENUKANG CERITA KARUT

My photo
Ulu Klang
A simple person with simple life..love beach and outdoor.. watermelon is my favorite fruit. Exercise is easy. Changing my eating is hard. I love, love, love to eat. My fitness goal is to run a 15K in 1 hour..tapi lari 10km pun da penat rase nak tercabut kaki ...

Sunday, August 14, 2011

Conversation wit bonda

dua tiga menjak ni memang jarang telefon bonda & ayahanda di kampung...
memang anak yang sangat teruk aku ni......
tetibe petang tadi bonda telefon tanya kabar....tanyer juga bila aku nak balik kampung berbuka puase.....sebab semua adik -beradik yang lain dah balik kampung ..tinggal aku sorang je yang x balik balik lagi......bukan x nak balik...keje sampai hari sabtu ..itupun balik kadang2 dah malam....ahad memang nak rehat sebab penat sangat....lepas dikira ..campur tolak darab n bahagi aku kene dan aku pon mmg nak balikk jugak..tapi x tao biler....adesss....puase tinggal lagi 2 minggu...keje pon kene siap sebelum rayer..camne nak buat ni.....pening2....
kakak aku pun tanya bila nak balik....seperti biase jawapan aku pon x tao lagi...
sekali die bagi..keje keje jugak....antara keje dengan mak ayah maner lagi penting.....jawapan aku mesti la mak ayah....so biler aku nak balik ni......bos sayer nak cutiiiiiiiiiiii.....

No comments:

Post a Comment