PENUKANG CERITA KARUT

My photo
Ulu Klang
A simple person with simple life..love beach and outdoor.. watermelon is my favorite fruit. Exercise is easy. Changing my eating is hard. I love, love, love to eat. My fitness goal is to run a 15K in 1 hour..tapi lari 10km pun da penat rase nak tercabut kaki ...

Saturday, August 13, 2011

Buka Puase

Punya lama x jupe,...
Andy arrange untuk bukak puase sekali ..padahal aku sorang yang puase..sebab dalam 4 orang ni aku sorang yang muslim..
sebab die yang arrange die pon choose tempat nak buka puase skali la.....
Amek kau skali die pilih makan kat times square...da la otak tengah jam pasai keje....tambah jam dengan trafik yang agak menggila..sampai giler jugak la nak tunngu sampai times square...tibe kat times square parking full..tensen2...tapi sebab puase aku sabar jugak la..nak jadi citer...
punyala ajak aku bukak puase..lepak kat papa john..pastu.amik order pukul 6....da sampai pukul 7 ..pakcik bole pulak x sabar..nak makan jugak..padahal setengah jam lagi nak buka..cet...baik x payah ajak aku bukak puase...ni memang buat aku x sabar....raser nak tendang laju2 jer....

No comments:

Post a Comment